اقامت اروپا و پاسپورت دوم

اخذ اقامت اروپا و پاسپورت دوم از طریق سرمایه گذاری

اقامت اروپا و پاسپورت دوم

اخذ اقامت اروپا و پاسپورت دوم از طریق سرمایه گذاری

  • ۰
  • ۰

ترکیه

شهروندی ترکیه توسط سرمایه گذاری

ترکیه برنامه شهروندی از طریق سرمایه گذاری را در سال 2016 آغاز کرد. با سرمایه گذاری در خرید ملک یا سپرده های بانکی میتوان اقامت، شهروندی و پاسپورت دوم را دریافت کرد.

گزینه سپرده بانکی به ویژه برای سرمایه گذاران جذاب است. در این روش سرمایه گذار باید 500 هزار دلار در حساب بانکی در ترکیه به مدت حداقل 3 سال نگهداری کند. این سرمایه گذاری می تواند به دلار آمریکا باشد. این امر ریسک تبدیل ارز خارجی را برای سرمایه گذاری در املاک ترکیه از بین می برد. اخذ شهروندی دوم با حفظ سرمایه، ترکیه را به یکی از کم هزینه ترین برنامه های شهروندی از طریق سرمایه گذاری تبدیل کرده است.  

پاسپورت ترکیه اجازه سفر بدون ویزا به 114 کشور جهان را ممکن ساخته است. ترکیه همچنین احتمال پیوستن به اتحادیه اروپا را دارد. در حال حاضر مذاکرات در این زمینه در حال انجام است، گرچه ترکیه به منظور رسیدن به شرایط اتحادیه اروپا راه طولانی در پیش دارد.

گزینه های شهروندی سرمایه گذاری

حداقل سرمایه گذاری برای برنامه شهروندی به شرح زیر است:

• سرمایه گذاری در خرید ملک 250000 دلار

• سپرده بانکی 500000 دلار

• سرمایه گذاری در اوراق بهادار 500000 دلار

مبلغ سرمایه گذاری جهت خرید ملک در ابتدا در حدود 1 میلیون دلار بود و در سپتامبر 2018 به همراه مبلغ مورد نیاز برای سرمایه گذاری در خرید اوراق بهادار و سپرده های بانکی به شدت کاهش یافت. سرمایه گذاری باید در بخش املاک، سهام شرکت های ترکیه یا اوراق قرضه دولتی انجام شود. شهروندی ترکیه پس از 3-6 ماه از شروع سرمایه گذاری اعطا می شود. متقاضی باید سرمایه گذاری را به مدت 3 سال حفظ کند.

اقامت

اقامت ترکیه همچنین از طریق سرمایه گذاری در خرید ملک امکان پذیر است، هرچند مجوز اقامت باید هر 6 ماه تمدید شود.


  • ۹۸/۰۱/۲۸
  • Residency Passport

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی