اقامت اروپا و پاسپورت دوم

اخذ اقامت اروپا و پاسپورت دوم از طریق سرمایه گذاری

اقامت اروپا و پاسپورت دوم

اخذ اقامت اروپا و پاسپورت دوم از طریق سرمایه گذاری

  • ۰
  • ۰

کشور گرانادا عضو کشورهای حوزه کارائیب و سازمان کشورهای شرق کارائیب است و این کشور در حال تبدیل شدن به یک انتخاب برتر برای سرمایه گذارانی است که به دنبال پاسپورت دوم هستند.

شهروندی گرنادا توسط برنامه سرمایه گذاری در سال 2013 مجددا آغاز شد و بار دیگر درب های خود را به روی کسانی که به دنبال کسب پاسپورت دوم در کارائیب شگفت انگیز هستند، باز کرد.

کسانی که مایل به اخذ پاسپورت گرانادا هستند باید از بررسی های سختگیرانه و دقیق فرایند تقاضا، که شامل اعضای خانواده نیز می گردد بگذرند. تقاضانامه به طور معمول در عرض 60 روز پردازش می شود و مدت کوتاهی پس از آن پاسپورت گرانادا صادر می شود. شهروندی گرنادا سفر بدون ویزا به بیش از 110 کشور از جمله انگلستان را ممکن می سازد و این برنامه برای کسانی که به قصد تجارت مهاجرت می کنند، بسیار ایده آل است.

علاوه بر این، صاحبان گذرنامه گرانادا می توانند در برنامه ویزای E2 ایالات متحده آمریکا ثبت نام کنند،که به سرمایه گذاران اجازه سکونت و کسب و کار در ایالات متحده را می دهد. کسانی که دارای گذرنامه گرانادا هستند، تا زمانی که ویزای خود را تمدید کنند و همچنان معیارهای برنامه را رعایت کنند، همچنان می توانند مقیم ایالات متحده بمانند.

 

فرصتهای شغلی

کسانی که در هنگام ورود به گرانادا به دنبال کسب و کار تازه و یا زندگی حرفه ای هستند، فرصت زیادی برای رشد در زمینه کشاورزی، گردشگری، ساخت و ساز، آموزش پزشکی و خدمات مالی پیدا خواهند کرد. گردشگری نیروی محرکه اصلی رشد اقتصادی در گرانادا است که به داشتن سواحل تپه های باشکوه شهرت دارد.

علاوه بر این، استفاده از سیستم مالی گرانادا پیچیده نیست، زیرا پول ملی، دلار کارائیب شرقی، به دلار آمریکا قابل تبدیل است.   

 

آموزش

جمعیت گرانادا به طور کلی تحصیل کرده و در رتبه بندی سواد آموزی و نسبت دانش آموز به معلم (دانش آموزان کمتر از معلم) در سطح بالائی قرار دارد. سن قانونی برای تحصیل از 5 سالگی شروع می شود و تا 14 سالگی پایان می یابد، اما بسیاری از افراد در مقاطع بالاتر نیز تحصیل می کنند.

تحصیلات عالی در کالج T A Marryshow Community College ادامه می یابد و دانش آموزان می توانند دوره تحصیلی خود را در برنامه های 2 و 3 ساله در رشته های پرستاری، داروخانه و گواهی آموزش عمومی ادامه دهند.

علاوه بر این، دانشگاه سنت جورج، واقع در سواحل فوق العاده زیبای اقیانوس، برنامه های جامع کارشناسی در رشته های هنر، علوم دامپزشکی، علوم عمومی و پزشکی برگزار می کند.

 

املاک

بازار مسکن گرانادا پس از 7 سال رکود در نتیجه فروپاشی اقتصادی از سال 2015 به طور پیوسته رشد داشته است. خارجی ها شهروندی گرنادا را برای ورود به کشور جهت استفاده از فرصت های سرمایه گذاری در خرید خانه کسب می کنند.

در گرانادا، مبلغ اجاره و افزایش قیمت می تواند آزادانه بین مالک و مستاجر مذاکره شود، اما قیمت های اجاره به طور عمده تحت تاثیر فصل قرار دارند. سرمایه گذاران واقعی املاک ممکن است از پاسپورت گرانادا چشم پوشی کنند؛ چرا که اجاره به میزان 4.3٪ بسیار پایین است؛ با این حال، خرید یک خانه به طور متوسط به ارزش 250,000 دلار می تواند کاملا منطقی و مقرون به صرفه باشد.

 

سیستم خدمات درمانی

گرانادا با افتخار یکی از بهترین سیستم های مراقبت های بهداشتی در کارائیب را دارد، ارائه خدمات اولیه با کیفیت بالا به شهروندان گرانادا تقریبا رایگان است.

با این حال، همانند بسیاری از کشورهای جزیره ای کوچک ، ممکن است برای انجام فرایند های پیچیده درمانی  نیاز به بیمارستان های بزرگ دانشگاهی در خارج از کشور باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  • ۹۷/۱۰/۲۶
  • Residency Passport

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی