اقامت اروپا و پاسپورت دوم

اخذ اقامت اروپا و پاسپورت دوم از طریق سرمایه گذاری

اقامت اروپا و پاسپورت دوم

اخذ اقامت اروپا و پاسپورت دوم از طریق سرمایه گذاری

  • ۰
  • ۰

گرانادا

گرانادا متشکل از سه جزیره بزرگ (گرانادا، کاریاکو و متیک مارتینیک) و چندین جزیره کوچک در کارائیب است. این کشور در شمال شرقی ترینیداد و توباگو و جنوب غربی سنت وینسنت و گرانادین قرار دارد. گرنادا برای داشتن ادویه جات معطرش شناخته شده است و به سرزمین ادویه نیز شهرت دارد. این کشور همچنان منبع عمده ی ماکارونی، میخک، زنجبیل، دارچین و کاکائو است.

دمای متوسط هوا از 24 درجه سانتیگراد (75 درجه فارنهایت) تا 30 درجه سانتیگراد (87 درجه فارنهایت) متغیر است که با بادکنکهای مدام و خنک تعدیل دما می شود. پایین ترین دما بین ژانویه تا آوریل است. خشک ترین فصل بین ژانویه و می است. فصل بارانی از ماه ژوئن تا دسامبر است، که در برخی از مناطق چند روز از هفته ممکن است باران ببارد. به طور معمول بارش باران بیش از یک ساعت ادامه نخواهد داشت.

 

مکان های دیدنی

مکانهای دیدنی زیادی در گرانادا وجود دارد از جمله قلعه های تاریخی، دریاچه ها، آبشارها، مکانهای دیدنی تولید ادویه - بعضی از آنها هنوز در حال تولید هستند، باغ ادویه، باغ گل (گرانادا 7 مدال طلای خود را در نمایشگاه گل چلسی در لندن در سال 2009 به دست آورد)، کارخانه های تولیدی شربت نیشکر (با نمونه های سخاوتمندانه)، گلخانه، سنگ نوشته و غیره.

Estate Belmont واقع در سنت پاتریک تنها یک ساعت از پایتخت این جزیره، سنت جورج فاصله  دارد. Estate Belmont یک کشتزار منحصر به فرد و معتبر قرن بیست و یکم است که به مهمانان فرصت بازدید وشرکت در فعالیت های پرورش گیاه این مجموعه را می دهد. Belmont Estate یک قرارداد استراتژیک با شرکت شکلات گرانادا را برای تولید بهترین شکلات ارگانیک تیره در جهان منعقد کرد.

شرکت تولید شکلات گرانادا و Estate Belmont عضو گروه شرکت تعاونی کشاورزان تولید کاکائو ارگانیک گرانادا هستند که برای تولید محصولات خود کاکائو ارگانیک تولید می کنند. این همکاری شامل دوازده کشاورز است که گواهینامه تولیدات ارگانیک را از طریق شرکت آلمانی Ceres دریافت کرده اند. رستوران خوب در Estate معمولا در تعطیلات آخر تعطیل هستند و در روزهای دیگر باید از پیش رزرو شوند.

Gouyave Fish Friday

گویو مشهور به شهری است که هرگز نمی خوابد. شما یک بعد از ظهر عالی با یک رانندگی خوب در این روستای ماهیگیری ساحل غربی را می توانید تجربه کنید. این شهر بسیار امن است و توسط گردشگران و دانشجویان بین المللی از دانشکده پزشکی پر بازدید شده است. غذا در این منطقه تازه، ارزان و همیشه آماده سرو است. فستیوال های موسیقی، باشگاههای شبانه و جشن ها لذت بازدید از این منطقه را دو چندان می کند.

غواصی

دو جزیره گرانادا و کاریاکو مکان های تفریحی دریایی فراوانی دارند و اولین پارک مجسمه سازی زیر آب در جهان در این جزیره قرار دارد. این جزیره به پایتخت غواصی شرق کارائیب شناخته شده است. Bianca  بزرگترین کشتی غرق شده در کارائیب است که در سال 1961 غرق شد و در حال حاضر در عمق 167 پا زیر سطح آب دریا قرار گرفته است. بیش از 50 مکان دیدنی، از جمله صخره ها، خرابه ها و دیوارهای سنگی به فاصله 5 دقیقه تا 15 دقیقه با قایق از سایت غواصی فاصله دارند.


  • ۹۷/۱۰/۲۷
  • Residency Passport

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی