اقامت اروپا و پاسپورت دوم

اخذ اقامت اروپا و پاسپورت دوم از طریق سرمایه گذاری

اقامت اروپا و پاسپورت دوم

اخذ اقامت اروپا و پاسپورت دوم از طریق سرمایه گذاری

  • ۰
  • ۰

10.  مالزی – 26.8 میلیون بازدید کننده

مالزی یک کشور در جنوب شرقی آسیا است. از انرژی بالای شهری کوالالامپور تا جنگل های طبیعی و سواحل طبیعی بی نظیر، مالزی تجربه های منحصر به فردی را ارائه می دهد که مسافران به دنبال آن هستند. از زمان راه اندازی یک کمپین گردشگری عظیم در اواخر دهه 1990، صنعت گردشگری در این کشور به طور پیوسته در حال رشد است.

 

9.  تایلند – 32.6 میلیون بازدید کننده

با سواحل آفتابی، شنی، جزایر گرمسیری، حیات وحش غنی، مکان های باستان شناسی، معابد و صومعه ها، تایلند یک نقطه توریستی جهانی است. جشنواره های پر جنب و جوش و زنده کشور، زندگی شبانه روزی پرطرفدار، امکانات خرید در سطح جهانی و غذاهای پرطرفدار تایلندی، همه جاذبه های مهم توریستی در این کشور هستند. برآورد شده است که به طور مستقیم و غیر مستقیم درآمد حاصل از گردشگری تقریبا 20.2 درصد از تولید ناخالص ملی کشور را تشکیل می دهد. همچنین فرض شده است که تا سال 2032، تایلند حدود 100 میلیون بازدید کننده دریافت خواهد داشت.

 

8. مکزیک – 35 میلیون بازدید کننده

مکزیک، کشوری بزرگ که در  قسمت شمال قاره آمریکا قرار دارد، به خاطر سواحل بکر و استراحتگاه های جهانی شناخته شده است. در دهه های اخیر، صنعت گردشگری در کشور رشد چشمگیر داشته است. با داشتن ثروت فرهنگی و سایت های میراث جهانی یونسکو، جای تعجب نیست که چرا مسافران مکزیک را دوست دارند. اکثریت بازدیدکنندگان از همسایگان شمالی خود، کانادا و ایالات متحده هستند، گرچه تعداد روزافزون مسافران از اروپا و آسیا نیز به این کشور سفر می کنند.

 

7. آلمان – 35.6 میلیون بازدید کننده

آلمان تعداد زیادی از گردشگران را از سراسر جهان و همچنین از داخل کشور به خود جلب کرده است. پیش بینی می شود که صنعت گردشگری در آلمان 4.5٪ به تولید ناخالص داخلی کشور  کمک کرده است و 2 میلیون فرصت شغلی بر اساس الزامات شغلی مرتبط با سفر و گردشگری ایجاد شده است. برلین، مونیخ و هامبورگ از شهرهای پرجمعیت کشور هستند. بازدید از این کشور برای اهداف آموزشی و تجاری بسیار معمول است. چندین حوزه حفاظت شده در آلمان مانند پارک ملی ساکسون سوئیس، پارک ملی نواحی غربی پومرنای ساحل و پارک ملی جاسمون، هر ساله میلیون ها گردشگر را جذب می کنند.

 

6. انگلستان – 35.8 میلیون بازدید کننده

با داشتن یک تاریخ طولانی و جالب، و همچنین فرهنگ غنی و زیرساخت های گردشگری توسعه یافته، بریتانیا به عنوان ششمین کشور پر بازدید در جهان به شمار می رود. گردشگری در انگلستان می توانند درآمد حدود 17.2 میلیارد دلار برای کشور تولید کند. اکثر بازدیدکنندگان از سایر نقاط اروپا وارد می شوند در حالی که گردشگران ایالات متحده و کانادا دومین گروه از بازدید کنندگان خارجی کشور هستند. صنعت گردشگری داخلی نیز پر رونق است. لندن پرطرفدارترین شهر در انگلیس است و برج لندن محبوب ترین جاذبه در کل کشور است.

 

5. ایتالیا – 52.4 میلیون بازدید کننده

برای بسیاری، ایتالیا در اروپا یکی از اهداف توریستی رویائی است. با 50 سایت میراث جهانی یونسکو، مصنوعات فرهنگی بی شماری، ساختمان ها و سایت های باستان شناسی از امپراطوری روم و دوره های رنسانس همراه با روستاهای آلپ و شهرها در شمال کشور و شگفت انگیز ترین سواحل مدیترانه ای در جنوب، ایتالیا پنجمین کشور پر بازدید در جهان است. برخی از شهرهای پرجمعیت آن عبارتند از: رم، ونیز، فلورانس و میلان، هر کدام با جاذبه های منحصر به فرد، تاریخ، فرهنگ و غذاهای خود را دارند. ایتالیا به طور مرتب در میان کشورهای پر بازدید جهان قرار دارد.

 

4. چین – 59.3 میلیون بازدید کننده

چین، سرزمین دیوار بزرگ، پنج کوه مقدس، معبد شائولین، آبشار Huangguoshu، شهر ممنوعه، سه کوه، و دیگر مکان های طبیعی، فرهنگی و تاریخی مهم، چین در واقع یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان است. این کشور در سال 2014، 55.6 میلیون بازدید کننده خارجی داشت. تعداد گردشگران چین به سرعت در حال افزایش است و سازمان تجارت جهانی برآورد کرده که تا سال 2020 کشور در رتبه اول بخش گردشگری در سراسر جهان قرار خواهد گرفت.

 

3. اسپانیا – 75.6 میلیون بازدید کننده

گردشگری یک صنعت عمده در اسپانیا است که تقریبا 11 درصد به تولید ناخالص ملی کشور کمک می کند. اکثر بازدیدکنندگان اسپانیا از کشورهای اروپایی مانند انگلستان، فرانسه، ایتالیا و آلمان هستند. اسپانیا با مکانهای تاریخی و شهرهایی مانند بارسلونا و مادرید، اقامتگاههای جهانی در کشورهای مدیترانه و اقیانوس اطلس، جشنهای مردمی مانند کارناوال، 15 پارک ملی، امکانات بسیار پیشرفته گردشگری، و شب زنده داری های شلوغ، یک نقطۀ جذاب گردشگری است. 13 شهر اسپانیا نیز به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شده اند که با جذابیت و اهمیت خود بازدید کنندگان خارجی را به خود جلب می کنند.

 

2. ایالات متحده آمریکا – 75.6 میلیون بازدید کننده

ایالات متحده یک کشور وسیع است که تعداد زیادی از جاذبه های گردشگری جهانی را در اختیار دارد. بسیاری از شهرهای ایالات متحده مانند نیویورک، لس آنجلس، لاس وگاس در طول سال ها با وجود گردشگران پیشرفت کرده اند. مهمترین جاذبه های طبیعی در این کشور عبارتند از: گراند کانیون، پارک ملی یلواستون، شگفتی های زیرزمینی آلاسکا، سواحل هاوایی و غیره. صنعت گردشگری در 29 ایالت این کشور یکی از سه صنعت اول است که حداکثر تعداد فرصت های شغلی را ایجاد کرده است. آمریکا بیشترین تعداد گردشگران خارجی را از مکزیک، کانادا و انگلستان دارد و صنعت گردشگری داخلی آن نیز بسیار فعال است.

 

1. فرانسه – 82.6 میلیون بازدید کننده

فرانسه جهان را در زمینه گردشگری هدایت می کند. فرانسه میزبان انواع جاذبه های توریستی مانند شهرهای فرهنگی مانند پاریس، لیون، استراسبورگ، کوه های آلپ، استراحتگاه های اسکی، سواحل، روستاهای زیبای فرانسوی، باغ های زیبا و پارک ها و غیره است. این کشور خانه ای به شمار می رود که 37 سایت میراث جهانی یونسکو را دارد که به خاطر ارزش برجسته ی خود در جهان شناخته شده اند. در فرانسه 9.7 درصد از تولید ناخالص داخلی توسط بخش گردشگری تامین می شود. 30٪ از درآمد حاصل از گردشگری از گردشگران خارجی به دست می آید، در حالی که 70٪ باقی مانده از گردشگری داخلی است. فرانسه پر بازدید ترین کشور جهان، و پایتخت آن پاریس، پر بازدید ترین شهر جهان است.

 

 


  • ۹۷/۱۱/۰۲
  • Residency Passport

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی